Klachtenregeling
Behandeling van klachten
Bij onze praktijk streven we ernaar om onze cliënten de best mogelijke zorg en begeleiding te bieden. Mocht je echter ergens niet tevreden over zijn of een klacht willen indienen, dan horen we dat graag. Wij nemen elke klacht serieus en staan open voor een constructieve dialoog om samen tot een oplossing te komen.
Wat kun je doen bij een klacht?
1. Bespreken met de therapeut
Als je een klacht hebt, raden we aan om dit eerst direct met ons te bespreken. In veel gevallen kunnen we de situatie verduidelijken of verbeteren door het gesprek aan te gaan. We willen graag met je samenwerken om eventuele misverstanden op te lossen en je ervaring te verbeteren.
2. Geen oplossing gevonden?
Mocht het ons samen niet lukken om tot een bevredigende oplossing te komen, dan heb je altijd de mogelijkheid om je klacht voor te leggen aan een onafhankelijke instantie. Als lid van de NWP (Nederlandse Werkgroep van Praktizijns in de Natuurlijke Geneeskunst) kun je jouw klacht indienen via de klachtenpagina van de NWP.
Je kunt via deze link direct naar de klachtenpagina van de NWP gaan voor verdere begeleiding.
Wij hopen natuurlijk dat we eventuele zorgen of problemen samen kunnen oplossen, maar staan altijd open voor verdere stappen als dat nodig is.